17.8 C
Petrel
domingo, 20, septiembre, 2026
spot_img
spot_img

“Viatge a Itaca” des de l’ermita del Santíssim Crist de Petrer

Dijous, 24 de juliol, a les 8 del vespre, a poqueta nit, “Tallers Estellés”, de l’Ateneu, tornarà a oferir, des d’un entorn privilegiat, l’ermita del Santíssim Crist, metàfora arquitectònica del bells pobles grecs abocats a la mar, un moment irrepetible de música i versos amb «Viatge a Itaca – 50 anys», un homenatge al poema de l’escriptor grec, Konstantino Kavafis (Alexandria, 1863-1963), inspirat en l’Odissea d’Homer, i que Lluís Llach versionà musicalment de manera admirable fa mig segle. Un disc imprescindible llavors que ha esdevingut un clàssic de hui per al demà.

Des de l’ermita del Santíssim Crist, amb un extraordinari teló de fons cap a la posta de sol de la vall, els assistens viatjaran per la llegenda que continua parlant-nos de lluites, anhels i desitjos de passat, present i esdevenidor.

Hi intervindran: Esther, Ivan, Julia, Rosario, Rosi, Sílvia, Toni i Vicent, com a deïdores i deïdors; Eliseu a l’oboé, Joan Pina a la guitarra i cantant, Paqui cantant i Toni Molina a la guitarra.

otras noticias

siguenos en

7,754FansMe gusta
2,771SeguidoresSeguir
1,047SeguidoresSeguir
- Anuncio-spot_img
- Anuncio-spot_img
- Anuncio-spot_img

LO MÁS LEIDO