17.9 C
Petrel
viernes, 18, septiembre, 2026
spot_img
spot_img

Ahir ens va deixar Paco Amores, figura clau de la pilota valenciana local

Luis Rico Navarro/ El món de l’esport local, i més concretament de la pilota valenciana, ha perdut a un referent, Francisco Javier Amores Villena, més conegut per tots com Paco Amores.

Ens va deixar ahir dijous, als 72 anys d’edat, després de no poder superar una greu malaltia contra la qual va lluitar amb totes les seues forces, deixant un buit irreemplaçable en la família del Club Pilota Valenciana Petrer, del qual va ser soci fundador i primer president en 1982, a més de ser peça clau en la construcció del trinquet municipal “Abelardo Martínez” on exercia de trinqueter.

Cordovés de naixement, Amores va arribar a Petrer en els 80 i, a partir d’ací, es va involucrar profundament en les senyes d’identitat del nostre poble on, per vincles familiars amb el que, en aquells dies, era el seu sogre, Francisco Leal Pérez “*Sogall”, va ser captivat immediatament per l’esport autòcton per excel·lència. Des de llavors, parlar amb Amores era parlar de pilota valenciana, el seu amor per la pilota de vaqueta ha sigut incondicional fins al seu últim sospir.

Paco deixa dos fills molt vinculats a l’esport. Elena Amores és jugadora professional d’handbol, actualment en les files de l’Handbol Bera Bera, i Francisco Amores que ha heretat la seua passió per la pilota valenciana i és jugador en actiu.

Estimat Paco, descansa en pau allà on estigues.

otras noticias

siguenos en

7,754FansMe gusta
2,771SeguidoresSeguir
1,047SeguidoresSeguir
- Anuncio-spot_img
- Anuncio-spot_img
- Anuncio-spot_img

LO MÁS LEIDO